Pobierz dokument - Ogólne warunki ubezpieczenia sprzętu zakupionego w sklepach grupy Megamedia
Jest to dodatek do standardowo oferowanej gwarancji na nowy sprzęt elektroniczny i techniczny. W razie awarii sprzętu zapewniamy w określonym czasie, zorganizowanie dojazdu odpowiedniego mechanika w celu dokonania naprawy, wraz z pokryciem kosztów jego dojazdu, robocizny oraz ewentualnego transportu sprzętu z miejsca zamieszkania do autoryzowanego serwisu i z powrotem.
To okres 12, 24 lub 36 miesięcy liczonych od dnia wygaśnięcia gwarancji producenta z zastrzeżeniem, iż łączny okres gwarancji producenta i przedłużonej gwarancji nie może przekroczyć:
3 lat licząc dla okresu 12 miesięcy przedłużonej gwarancji licząc od daty zakupu sprzętu.
4 lat licząc dla okresu 24 miesięcy przedłużonej gwarancji licząc od daty zakupu sprzętu.
5 lat licząc dla okresu 36 miesięcy przedłużonej gwarancji licząc od daty zakupu sprzętu.
Przedmiotem ubezpieczenia są narzędzia, przyrządy i urządzenia elektryczne, elektroniczne, akumulatorowe, spalinowe, mechaniczne i ręczne, których cena zakupu wynosi co najmniej 100 zł.
Ochroną ubezpieczeniową objęte są wszystkie mechaniczne i elektryczne elementy oraz zespoły urządzenia wchodzące w skład oryginalnego wyposażenia fabrycznego lub części zamienne zatwierdzone przez producenta, z wyjątkiem:
- części, które wymagają okresowej wymiany, takich jak: rury i przewody giętkie, lampy, żarówki, bezpieczniki, taśmy uszczelniające i uszczelki itp.;
- następujących akcesoriów i elementów wyposażenia urządzenia: powłoki lakierniczej, zamków w pokrywach, klamek, zawiasów, ograniczników otwarcia drzwi, elementów ozdobnych.
W razie awarii sprzętu centrum operacyjne zapewnia zorganizowanie dojazdu odpowiedniego specjalisty w celu dokonania naprawy, wraz z pokryciem kosztów jego dojazdu oraz robocizny lub, gdy naprawa na miejscu jest nie możliwa, zorganizowanie i pokrycie kosztów naprawy w autoryzowanym serwisie. Warunkiem interwencji jest udokumentowanie przez Ubezpieczonego roku produkcji uszkodzonego sprzętu poprzez przedstawienie polisy, dowodu zakupu, gwarancji i/lub innego dokumentu potwierdzającego wiek urządzenia.
Jeżeli usunięcie awarii urządzenia jest niemożliwe z przyczyn technicznych lub gdy koszt usunięcia awarii jest wyższy niż cena detaliczna urządzenia w dniu jego zakupu, Mondial Assistance zapewni Ubezpieczonemu wymianę urządzenia na nowe, a w razie braku dostępności takiego urządzenia w sprzedaży detalicznej, na inne tej samej klasy i w cenie nieprzekraczającej sumy ubezpieczenia. Warunkiem pokrycia kosztów związanych z wymianą przez Mondial Assistance jest wybranie sprzętu w sklepach grupy Megamedia.
Sumę ubezpieczenia jest równa wartości rzeczywistej zakupionego sprzętu.
Przez awarię sprzętu, rozumie się uszkodzenie uniemożliwiające prawidłowe korzystanie ze sprzętu, które nie jest spowodowane bezpośrednim działaniem człowieka oraz nie jest skutkiem użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi.
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w przechowalni
Brak ofert specjalnych
W tym miejscu pojawi się lista ostatnio oglądanych przez Ciebie produktów.
Do tej pory nie obejrzałeś jeszcze szczegółów żadnego produktu.
Zestaw bitów |
||
39 zł | Dodaj | |
1469 zł | DodajNegocjuj cenę | |
2556 zł | Dodaj | |
849 zł | Dodaj | |
1469 zł | DodajNegocjuj cenę | |
360 zł | DodajNegocjuj cenę | |
1390 zł | Dodaj | |
438 zł | Dodaj | |
549 zł | DodajNegocjuj cenę | |
1469 zł | DodajNegocjuj cenę | |